Dažniausiai užduodami klausimai

DUK

Kokie yra apmokėjimo už prekes būdai?

Už prekes galima apmokėti keliais būdais:

1. Įsigyjant prekes internetinėje parduotuvėje už jas atsiskaityti galite kredito/debeto kortele.

2. Pasirinkus PAYSERA mokėjimą galėsite atlikti per Swedbank, SEB, Revolut, Luminor, Citadele, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Lietuvos kredito unijos elektroninės bankininkystės sistemas ar kitais mokėjimo būdais.

Kokia yra užsakymo pristatymo trukmė?

Užsakymai pradedami vykdyti gavus apmokėjimą. Prekes ruošiame kuo skubiau. Pristatymas paprastai trunka 1-3 darbo dienas, tačiau pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo pasirinkto pristatymo metodo ir vietovės.

Užsakymą galima atsiimti patiems Elektrėnuose visomis dienomis iš anksto susisiekus dėl atvykimo.

Kiek kainuoja prekių siuntimas?

Siuntimo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo, vietovės bei siuntos svorio. Lietuvoje siunčiant paštomatu kaina nuo 2.59€.

Pasirinkus prekių atsiėmimą Elektrėnuose mokestis netaikomas. Lietuvoje, perkant už 30€ ir daugiau - siuntimas nemokamas. Tarptautiniai pristatymai šiuo metu negalimi.

Užsakymas netenkino lūkesčių. Ar galiu grąžinti ar pakeisti prekę?

Jei prekė yra netinkama, susisiekite su mumis el. paštu hello@recoverysmile.lt arba soc. tinkle, įrašykite savo vardą, užsakymo numerį bei iškilusią problemą. Pasistengsime kuo greičiau išspręsti situaciją.